maanantai 2. joulukuuta 2013

Die with me

Hellow ;3

Käytiin tota hottista kuuntelemassa tässä viimeviikolla (; Hyvä keikka oli ;3 Rumpukapula silmään enkä saanu ees loppujen lopuksi sitä kapulaa xd kolmekertaa ilmat pihalle ja kahdesti sain melkee turpaan (: Oli sen arvosta olla eturivissä xd

pöhpöh

Die with me
Istun sen hylätyn talon parvekkeella ja katselen ympärilleni pieni hullu hymy huulillani. Mä en ole pitkään aikaan tavannut yhtäkään ihmistä. En yhtäkään kenet voisin säikäytellä kuoliaaksi. Ihmiset on niin tyhmiä. Ne on heikkoja ja ne luulee rakkauden voittavan kaiken. Väärin! Jos rakkaus ois voimista mahtavin se ois herättänyt Christopherin henkiin . Puraisen huultani ja nousen seisomaan. Koitan sitten hypätä taas mutta sinkoudun takaisin parvekkeelle. Kuin näkymätön kupu ympäröisi minut. En pääse tästä rakennuksesta pois. Välillä pääsen joillekkin piha alueille mutten edes viittä metriä kauemmaksi. Mut tapettiin tänne joten täällä mä tulen pysymään.  Käytän silmiäni kiinni ja huokaan hiljaisesti. Kävelen takaisin sisätiloihin ja annan käsieni koskettaa pölyistä taulua. ”Heippa äiti.” Sanon katse kiinni taulussa ja hymyilen hiukan. Pian kuulen sieltä ovelta koputuksen jolloin käännän katseeni oveen ja virnistän hiukan rynnäten ovelle. Kosketan oven kahvaa mutta käteni menee siitä läpi. Pian ovi aukeaa ja ovella seisoo tummahiuksinen poika. Sen kasvoilta näkee sen kamalan pelon mikä on vallannut sen mielen. ”Varo murhattua poikaa!” Kuulen miehen huutavan takaa päin. Ei hemmetti taas näitä ’uskallatko mennä kummitustaloon’ leikkejä. Katselen poikaa joka kävelee lähemmäs ja huomaan pienen kyyneleen toisen poskella. Mä vihaan nuita. Kävelen pojan perässä ja katselen toista päästä varpaisiin. Tosi komea. Mustathiukset on peitossa sen silmien edessä ja mustat farkut ja t-paita sopii oikeen hyvin jätkälle. Se on aika lyhyt niinku mäkin. Kävelen siihen kaapin vierelle ja saan hetkenpäästä muutettua käteni nesteelliseksi. Tönäisen kaapin nurin jolloin kamala pamahdus valtaa koko tilan. Poika joka tuli yksin sisälle kyyristyy maahan ja alkaa huutamaan. Ulkoa alkaa askeleet lähestyä jolloin mä kävelen ovelle. ”Mitä vittua sä riehut?!” Vaaleahiuksinen poika huutaa. Sen vierellä on kaksi tyttöä.. Irvistän hiukan. Kolmikko lähtee kävelemään lähemmäs yksinäistä poikaa naureskellen. Samantien pais kaan oven kiinni ja repaisen kahvan irti tipauttaen sen maahan. Kolmikko kääntyy katsomaan ovea ja ryntäävät sen luokse.

Kolmetoista minuuttia ne on koittanu jo saada kahvaa paikoilleen mutta ihan turhaa. Se yksinäinen poika jonka nimi oli kuuleman Chris – oli kadonnut.  Se lähti jonnekkin enkä mä halunnut seurata sitä. Se on ihan selvästi peloissaan. Peloissaan tästä paikasta ja noista ihmisistä. Hyvä vaan. Mä tykkään kun ihmiset on peloissaan. Sen ne ansaitseekin. Ne on murhaajia. Kuulen sitten huutoa sieltä kauempaa ja samoin kun mä ne kolme ihmistä kääntää katseensa suuntaan. Kolmikko lähtee juoksemaan suuntaan jolloin mä lähden seuraamaan niitä. Puraisen huultani ja huomaan sitten Chrisin kaatuneen maahan ja sen jalan päällä on joku iso kaappi jota se ei saa pois jalanpäältä. ”Vittu me jo luultiin että löysit uloskäynnin!” Tiuskasee tyttö ja painaa sitä kaappia toisen jalkaa vasten. ”Vitun homo sun takia me ollaan täällä.” Poika karjaisee ja potkaisee Chrisiä naamaan ja Chris kaatuu maahan. Irvistän hiukan ja kolmikko katoaa pian. Mähän just sanoin ettei ihmiset välitä. Heitän sen kaapin toisen jalalta pois ja hymyilen pojalle hiukan. Se ei mua näe mutta ihan sama. Sitten lähden kolmikon perään.

Ne kolme ihmistä on löytäny paikan mihin leiriytyä. Chris oli menny keittiöön ja se söi siellä jtn hedelmäsalaattia. Oli muutenki niin laiha poika että ihan hyvä että syö. Käännän sitten katseeni yheen tytöistä ja virnistän mielipuolisesti. Nyt tää hauskuus voi alkaa. Potkaisen sen oven kiinni ja lukitsen kolmikon huoneeseen. Päästän suustani sitten sellaisen pienen kiljahduksen jolloin tytöt alkavat huutamaan. ”Turvat kiinni! Chris vaan pelleilee!” Se jätkää huutaa. Sammutan sitten ne valot ja kävelen sen yhden tytön luokse. Samassa ne valot alkavat räpsymään ja mä muutan käteni nesteelliseksi ja isken sen toisen mahan läpi. Virnistän ja tyttö alkaa kiljumaan. Revin käteni pois ja pyöräytän toisen käden pois paikoiltaan. Se toinen tyttö kiljuu siinä pojan vieressä ja kaksikko katsoo mua vain. Valotvälkkyy joten ne ei kunnolla voi erottaa mua. Taitan sitten sen tytön jalan ja mutuun näkymättömäksi laittaen valot päälle. Se jäljelle jäänyt tyttö itkee kurkkusuorana ja polvistuu maahan. ”Ups.” Kuiskaan hiljaa jolloin se poikakin näyttää aika kauhistuneelta. Kuulen sitten voihkaisun ja käännän katseeni tyttöön jonka mä just raatelin. ”Juoskaa.” Se kuiskaa ja saman tien mä repaisen tytön pään irti jolloin huoneen täyttää korvia vihlova kiljaisu.

”Chris!” Se nainen kiljuu ja hakkaa sitä ovea. ”Apua!” Se jatkaa. Mies istuu maassa järkyttyneen näköisenä ja tuijottaa ystävättärensä ruumista.  Muutun näkyväksi ja ilmestyn siihen pojan vierelle. ”Sehän on naiset ensin.” Kuiskaan ja nappaan toisen kädestä kiinni. Poika koittaa rimpuilla mutta mä olen vahvempi. Laitan sen jätkän hyökkäämään sitten sen toisen naisen kimppuun. ”Raatele.” Kuiskaan pojan korvaan jolloin poika alkaa lyhyillä kynsillään repimään tytön selkää. Tyttö kiljuu ja juoksee huoneen toiseen päähän. Päästän sen jätkän pois mun vallastani jolloin se poika lyyhistyy maahan ja alkaa itkemään. Idiootit. En mä jaksa niiden kanssa alkaa leikkimään. Kaivan taskusta sytkärin ja sytytän pojan paidan palamaan. Se jätkä alkaa huutamaan ja koittaa sammuttaa tulta pyörimällä maassa. Mä annan tytölle luvan lähtä huoneesta ja jään tuijottamaan sitä palavaa poikaa. Se tuli ei katoa mihinkään. Pojan luomet muuttuu sulaksi ihoksi ja sen keho alkaa muuttua punertavaksi. Liha sulaa maahan ja kalloa alkaa pikkuhiljaa näkymään. ”Kuole.” sanon hiljaa ja kävelen huoneesta ulos sulkien oven perässäni. Huomaan sitten kauempana sen Chrisin ja se halaa sitä tyttöä lohduttavasti. ”Ei ole hätää. Mä hoidan meidät ulos.” Poika kuiskaa tytön korvaan ja silittelee tuota.
Katselen tyttöä ja poikaa jotka halailevat toisiansa. Mä haluan tappaa tuon tytön mutten halua satuttaa tota poikaa. Okei kyllä mä haluan satuttaa kumpaakin. Leijun sinne tytön taakse ja kosketan kädelläni toisen kasvoja. ”Sä olet seuraava.” Kuiskaan tämän korvaan ja nuolaisen toisen korvalehteä ja naurahdan pehmeästi.  Se tyttö parkaisee ja painautuu sitä poikaa vasten. ”En mä anna sulle käydä mitään.” Poika rauhottelee ja mä katselen kaksikkoa. Laskeudun sitten nuiden kahden eteen ja mutristan huuliani. Miten mä voisin tehdä tästä hauskaa? Katselen tyttöä ja siirrän sitten katseeni siihen vanhaan räsyiseen kaappiin tytön takana. Eikö tuolla ollut se vanha naulapyssy? Hymy leviää huulilleni jolloin nousen ylös ja kävelen siihenkaapille. Avaan se oven jolloin tyttö kääntyy kauhistuneena katsomaan kaappia. ”Se…se..” Tyttö ei ehdi edes aloittaa kunnes naula uppoaa toiselle keskelle silmiä. Irvistän ja painan sen naulapyssyn pohjaan jolloin se tulittaa niitä nauloja. Osa uppoaa tytön kasvoihin ja osa taas menee kaulan ja rintakehän alueelle. Chris karjaisee ja pakittaa kauemmaksi kyynel silmäkulmassa. ”Hups.” Kuiskaan ja käännän katseeni poikaan.  Muutun sitten näkyväksi ja katson poikaa joka pakittaa itkuisena siihen seinään kiinni.  ”En mä satuta sua.” Kuiskaan toiselle ja kyyristyn siihen pojan eteen. ”Sä tapoit ne kaikki… mikset sä mua satuttais?” Poika kysyy ääni täristen jolloin hymy leviää huulilleni. ”Mä päästän sut menemään. Merkkinä siitä että tänne ei kannata enää tulla.” Sanon hiljaa ja nostan pojan ylös siitä maasta. Poika tuijottaa mua kyyneleet silmissä ja pudistelee päätänsä. ”Ei mulla oo paikkaa minne mennä..” Toinen sanoo hiljaa. Katselen poikaa hymyillen ja kaivan taskuani. ”No siinätapauksessa..” Sanon ja isken nyrkkini niin lujaa toisen sydämen kohdalle että tuon rytmi menee sekaisin ja poika kaatuu kuolleena maahan. ”Nyt mäkin sain kaverin.” Mumahdan ja istahdan alas odottaen että pojan sielu herää mun seurakseni.


Kiitos ja kumarrus ;3

-Salla- 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti