tiistai 19. marraskuuta 2013

Älä arvostele jos itse et oo täydellinen!

Hellow ;3
Halusin kirjottaa tämmösen tarinan nyt ko on taas tullu näit kiusausjuttuja vähän esille joten tässä ois yks semmonen kiva tarina joka liittyy kiusaamiseen. 

Älä arvostele jos itse et ole täydellinen

Kiusattu(Niklas)
Istun koulun käytävällä ja olen liimannut katseeni maahan. Tunnit olivat alkaneet jo kymmenenminuuttia sitten mutta Aleksi oli piilottanut mun repun tyttöjenvessaan ja mä en halua sitä sieltä käydä hakemassa. Ne viimeksiki huuteli mulle kun kävin hakemassa kengät sieltä. Painan pääni käsiini ja niiskaisen hiljaisesti. ”Homo!” Kuulen jonkun huutavan käytävän toisesta päästä. Nostan katseeni tummahiuksiseen pitkään poikaa joka lähtee kävelemään mua kohti hymy huulilaan. Enempää en ajattele vaan nousen ylös ja lähden juoksemaan kauemmaksi. Kuulen takanani olevien askelien koventuvan jolloin teen its samoin. En halua taas joutua hakatuksi. Mä olen kumminkin hitaampi ku Aleksi jolloin poika kamppaa mut ja mä lennän nokalteni maahan. Parkaisen kivusta ja tunnen toisen ottavan mua kauluksista kiinni. Poika paiskaa mut kaappeja vasten ja haukkuu mut lyttyn. ”Saatanan homo etkö sä ymmärrä että likat kuuluu tyttöjen vessaan?” Tuhahtaa Aleksi ja lyö mua mahaan jolloin parkaisen taas. Kyynel valuu poskelleni jolloin tunnen iskun kasvoissani. ”Hei nyt loppu!” Kuulen opettajan huutavan jolloin Aleksi laskee mut alas ja lähte juoksemaan poispäin. Vedän jalat rintakehääni vaste ja alan itkemään. Opettaja juoksee luokseni ja kyyristyy eteeni. ”Kuka se  oli Niklas?” Toinen kysyy ja laskee kätensä olkapäälleni. Pudistelen vaan hiukan päätäni. Se hakkaa mut pahemmin jos kerron.

Kiusaaja (Aleksi)
Ei hemmetti se opettaja ehti taas tunkea sen nokkansa toisten asioihin. Se on niin ärsyttävä henkilö että ei vittu. Saavun pian koulu alueen ulkopuolelle ja vilkaisen kelloa. Se on melkein neljä joten sama se on lähtä kotiin. Mika sano että se hakee mut kahdeksan maissa sinne Jessen juhliin. No on tässä aikaa ainakin säätää jotain. Kuulen sitten tutun kiljaisun ja käännyn katsomaan tyttöä takanani. ”Hei kulta.” Sanon ja vedän tytön itseäni vasten ja suutelen toista. Nainen kietoo kätensä ympärilleni ja vastaa suudelmaan ehkä hiukan liian innokkaasti. Työnnän toisen kauemmaksi ja naurahdan hiljaisesti. ”Säästä toi myöhemmäksi.” Sanon silmää iskien. Nappaan naisen kainalooni ja lähden kävelemään kotia kohti. Huomaan edessäpäin kävelevän Niklaksen ja virnistän hiukan. ”Hei tyttö heiluta vähän enemmän sitä persettä! se näyttää paremmala.” Jessica huutaa viereltäni jolloin naurahdan ja painan suukon tytön otsalle ja katselen Niklasta joka koventaa askeliaan.

Niklas
Pian saavun kotiin ja paiskaan ulko oven perässäni kiinni. ”Niklas!” Äitini huutaa innoissaan ja juoksee luokseni. Naisen kasvot kumminkin kalpenevat kun hän huomaa mustan silmäni ja vertavuotavan suupieleni. ”Voi rakas lapsi.” Äiti sanoo ja ohjaa minut keittiöön. Toinen alkaa puhdistamaan haavojani sen enempää sanomatta. Löysään hiukan sitä kravaattia kaulassani ja siirrän mustia hiuksia pois kasvojeni tieltä. Ei äiti enää edes vaivaudu kysymään. En mä voi kertoa kuka mua hakkaa. Ne sano että ne tappaa mut jos kerron vielä. Vilkaisen äidin kasvoja ja kyllä mä huomaan että toinen on alkamassa itkemään. ”Puhdistus aine loppui.” Äiti sanoo ja poistuu olohuoneeseen. Nousen sitten ylös penkiltä ja kävelen suoraa omaan huoneeseeni. Napitan mustan kauluspaidan auki samalla ottaen käsikorut pois käsistäni. Vedän kravaatin pois kaulastani ja vaihdan farkut gollareihin. Kaadun sitten makaamaan sängylleni ja vilkaisen puhelintani. Ei yhtään viestiä eikä puhelua. Ei mua kukaan kyllä kaipaiskaan. Avaan Facebookin ja katselen seinääni jonne on linkattu kuva missä mun reppuni on naisten vessanpöntössä. Suljen puhelimen ja niiskaisen. Ei vittu tää kaikki on perseestä. Yskäisen ja pyyhkäisen kyyneleen pois poskeltani. Samassa ovi aukeaa ja kahdeksan vuotias pikkuveljeni ryntää huoneeseen kikattaen. ”Lähetään kohta karkki ja keppos kierrokselle!” Se kiljuu ja juoksee saman tien ulos. Ai niin hemmetti olin unohtanut. Olin luvannu toiselle että menen sen kanssa kerään karkkia. Hah. Varmaan mukavaa kun 17-vuotias poika ruinaa polvillaan karkkia muiden talosta. Mahtavaa!

Aleksi
”Ette te voi määrätä mitä mä teen! Oon melkeen täysikänen joten te ette voi kieltää mua menemästä sinne bileisiin!” Karjun ja katson äitiäni joka vakavoituu huutamisestani. ”Tästä ei puhuta. Olisit miettinyt ennen kuin menit varastamaan.” Nainen tiuskaisee ja vilkaisee miestä joka istuu sohvalla kaljatölkin kanssa. ”Isä sano jotain!” Huudan miehelle jolloin se katsoo meitä hölmistynyt ilme kasvoillaan. ”Kuuntele äitiäs.” Mies tuhahtaa jotenkin humalaisen kuuloisena jolloin kävelen telvision eteen. ”Säkin vaan juopottelet ja nahjustat tossa sohvalla! Mä haluun pois täältä! Te ootte vaan niin saatanan hinttejä ette tajua mitään!” Huudan ja potkaisen pöydän nurin. Nää on koko vuoden parhaat bileet ja noi ei oo mua päästämässä sinne. Perkele.  Yhtäkkiä mies nousee seisomaan ja tunnen nyrkin kasvoillani. ”Opettele kunnioittamaan vanhempiasi!” Isä huutaa samalla kun potkaisee mua leukaan. ”Lopeta!” Äiti parkaisee ja juoksee isän luokse ottaen tuota käsistä kiinni. Nousen varovasti istumaan ja tunnen huulissani kamalaa pistelyä. Veri maistuu voimakkaasti mun suussani. Isä tulee taas lähemmäs ja pian saan iskun mahaani. Nousen ylös ja syöksyn miehen kimppuun työntäen tuon sohvalle. Se tarttuu mua kurkusta kiinni mutta äiti lyö meidän käsiä jolloin puumailalla jolloin irotamme otteemme. ”Haista vittu.” Tuhahdan ja kävelen sitten ulos talosta paiskaten oven perässäni kiinni. Lähden juoksemaan ulospäin enkä lopeta juoksemista vaikka äiti huutaakin mun perääni. Huutakoot mua ei kiinnosta. Jatkan juoksemista niin kauan aikaa että olen leikkikentällä joka on piilotettu tänne kerrostalon taakse. Istahdan alas keinuun ja pyyhkäisen verta pois kasvoiltani.

Niklas
”Karkki tai kepponen!” Veljeni huutaa kun ovi avataan. Pureskelen huultani ja lipaisen huulikorua huulessani. En halua olla tässä. Nainen kehuu veljeni asua ja antaa toiselle tikkarin jolloin veli hymyilee ja pian ovi sulkeutuu. ”Vielä noi!” Poika kiljuu ja lähtee juoksemaan toiselle puolelle kerrostaloa. Lähden nopeasti kävelemään toisen perään ja käsken toista odottamaan mutta poika vaan pinkoo menemään jolloin joudun hölkkäämään toisen vierelle. Vanha leikkikenttä alkaa avautua eteemme jolloin veljeni pysähtyy ja osoittaa hahmoa keinussa. ”Se.. sillon.” Veljeni sönkkää kunnes taas pinkaisee juoksuun. Kohautan kulmaani hiukan ja katselen hahmoa. On talvi jolloin on hiukan hämärää mutta kyllä mä jotenkin hahmon erotan. Siihen sattuu. Lähden kävelemään lähemmäs ja huomaan sitten Aleksin keinussa. Se itkee? ”Ootko sä kunnossa?” Kysyn aika hiljaa jolloin poika nostaa katseensa muhun. ”Jep.” se tuhahtaa ja laskee katseensa maahan. Kaivan taskustani paperia ja kävelen lähemmäs toista. Se ei varmasti tunnista mua. Mulla on hiukset silmien päällä ja pipo päässä. Mun hiukset on aina geelillä ylhäällä koulussa. ”Tässä.” Sanon hiljaa jolloin toinen katsoo mua epäillen mutta ottaa sitten paperin vastaan ja alkaa pyyhkimään verta pois kasvoiltaan. Katselen toista ja saan sitten idean. Hei jos mä saan selville mikä toiselle on niin ehkä pystyn käyttämään sitä puolustuskeinona. ”Ootko sä.. tai siis mikä sulla on?” Kysyn hiljaa ja istahdan sitten keinuun puistaen siitä ekaksi kumminkin lumet pois. ”Sain turpaan eikö sitä muka näe?” Aleksi kysyy naurahtaen ja katsoo mua kosteilla silmillään. Olen kysymässä keneltä kunnes toinen jatkaa. ”Isä hakkasi mua. Ei muuta.” Se sanoo ja irvistää hiukan. Kallistan hiukan päätäni ja kurtistan kulmiani. Sehän on laissa kielletty. ”Mikset sä kerro jollekkin niin.” Lauseeni jää kesken kun poika katsoo mua pahasti. ”Mä en halua sossujen alaiseksi. Sitä paitsi viinaa isä ostaa mulle.” toinen tuhahtaa jolloin kurtistan taas kulmiani. En ymmärrä. Eihän sellasta vanhemmat tee.

Aleksi
Oon avautunut tuolle tuntemattomalle pojalle yllättävän paljon. Se on tosi mukavan olonen ja se ei ees naura vaikka oon selittänyt ihan vakavia asioita. Kaikki aina nauraa sille kun sanon isän vetäneen mua turpaan.  ”Mun pitäs kohta mennä.” Poika sanoo ja katselee mua hiustensa alta. Nyökkään hiukan ja saa luotua kasvoilleni hymyn. ”Oon muuten Aleksi.” Esittäydyn ja ojennan toiselle kättäni. Poika tuijottaa kättäni ja koittaa hymyillä. ”Hei..” Toinen sanoo aika hiljaa kunnes nousee ylös. ”Nähdään.” Se huikkaa ja ennen kuin ehdin avata suutani poika lähtee juoksemaan kauemmaksi.  Outo tyyppi…

Istun taas siinä samalla keinulla ja odottelen sitä tyyppiä jonka nimeä mä en vieläkään tiedä. Oon jutellu sille noin pari viikkoa ja se on aivan mahtava tyyppi! Tuntuu et se tietää kaikesta jtn ja se on muutenkin tosi mukava! Tällä kertaa mä en halua puhua sille mitään vaan lähtä jonnekkin muualle. Mä olin kuullut että Jessica ois pettäny mua jonkun kanssa joten mä haluan lähtä pitämään hauskaa. Kuulen sitten askelian lähestyvän ja käännän katseeni hymyillen pipopäiseen poikaan. ”Moikka!” sanon toiselle ja sitten jähmetyn kun huomaan toisen huulen olevan halki. ”Mitä sulle on käynyt?” Kysyn sitten ja poika hymyilee mulle hiukan ja istahtaa sitten keinuun kanssani. ”Mua hakattiin.” toinen sanoo viimein jolloin nousen seisomaan. ”Okei kuka se oli! Mä tapan sen.” Tuhahdan ja katselen toista odottavasti. Poika vaan istuu keinussa ja tuijottaa maata.

Niklas
En mä voi kertoa tuolle että se hakasi mut. Eihän se itseään voi mun tietääkseni hakata joten. Puraisen huultani mutta irvistän kun se kipuaalto lävistää mut. ”Kuka se oli!?” Aleksi huutaa jolloin nostan katseeni toiseen. ”En mä saa kertoa.” Kuiskaan hiljaa. Aleksi tietää että mua hakataan mutta mä valehtelen olevani erissä koulussa joten toisella ei oo mitään hajua mistään. ”Hei. Mä oon sun kaverisi. En mä voi antaa muiden hakata sua noin vaan joten kerro se tyyppi niin käyn vetämässä sitä turpaan!” Aleksi huutaa. Hymy käväisee huulillani ja nousen sitten seisomaan katsoen poikaa.  Mä haluan kertoa sille kuka olen. Mä haluan että se tietää. Se ehkä hakkaa mut pahemman kerran mutta mä pidän toisesta. Mä haluan että se on mun ystävä sellasena ku oon. ”Se olit sä.” Sanon hiljaa jolloin poika näyttää huvittuneelta. Kyllä mä tiedän ettei se usko. Vedän pipon pois päästäni ja vedän hiukset sivuille ja lasken pipon takaisin päähäni. Aleksi jää vaan tuijottamaan mua ja on jotenkin tosi vihaisen näköinen. ”Se  oon mä.” Sanon aika hiljaa mutta pojan ilme pysyy yhä vihaisena. ”Sä! Saatnan hintti mikä vitun juoni tää on!” Toinen karjaisee ja astuu uhkaavasti lähemmäs jolloin peruutan hiukan. ”Ei tää oo mikään juoni. Mä haluan olla sun ystävä.” sanon ääni täristen ja astelen kauemmaksi. Aleksi näyttää olevan täynnä vihaa mutta se ei kumminkaan lyö mua. Seisoo kädet nyrkissä ja tuijottelee kiukkuisesti maata. ”Anteeksi.” Sanon mutta poika iskee nyrkkinsä puuhun ja lähtee kävelemään kauemmaksi.

Aleksi
En oo puhunut kahteen viikkoon Niklakselle. En oo kyllä kiusannutkaan sitä että jos siitä lähetään. Kaverit on ihmetelly asiaa mutten mä niille mitään oo sanonu. Niklas oli ainoa joka puhu mulle. Kaikki muut heittää armotonta läppää ja vitsailee kaikesta. Olin eronnu jessicasta jo aika päiviä sitten mutta se yhä kuolaa mun perääni. Samoin kolmenkymmenen muun jätkän.  Istahdan penkille ja heitän repun alas selästäni. Taas mä lintsaan nää historian tunnit mutten mä vaan jaksa niihin keskittyä. Miksi pitäs tietää jtn mikä tapahtu monta vuotta sitten? Hei keskitytään mielummin tulevaisuuteen. Kuulen sitten käytävän päästä kolahduksen ja Niklaksen huutoa. Nousen saman tien ylös ja lähden hölkkäämään suuntaan päin. ”Homo!” Kuulen tutun ääneen. Katson Mikaa joka pitää Niklaksesta kiinni ja lyö tuota naamaan. Mikan vierellä on Jesse joka nauraa tyytyväisenä. ”Hei!” Karjaisen kun Mika on lyönyt taas Niklasta. Kaikki kolme kääntyy katsomaan mua. ”Lopeta tuo!” Karjaisen ja riuhtaisen Mikan irti Niklaksesta. Jätkä katsoo mua tyhmästi. ”Sä itekkin hakkaat sitä! Mikä sua risoo!” Mika huutaa ja potkaisee Niklasta haaraväliin jolloin isken nyrkkini toisen naamaan. Jesse on muka hyökkäävinään mun kimppuun mutta perääntyy kun nyrkkiä näytän. ”Ihan sama.” Mika tuhahtaa pidellen nenästään kiinni. Kaksikko lähtee lätkimään aika nopeaa ja mä käännyn katsomaan Niklasta joka on maassa. Kyyristyn toisen eteen ja vedän pojan halaukseeni. Kyllä mä huomaan sen hämmennyksen toisessa mutta antaa olla. Niklas onneksi halaa mua takaisin ja sanoo jtn ettei se haittaa. Hymy käväisee huulillani ja pidän toista tiukasti halauksessani. ”Oon pahoillani kaikesta.” Kuiskaan.

Kiitos ku luitte ;3 




- Salla -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti