torstai 7. marraskuuta 2013

Will you marry me?

Hei (:
Tuli semmonen olo että pakkohan on kirjoittaa jotain iloista joskus :D Okei tämä on suoraa sanottuna ensimmäinen tai toinen iloinen kirjoitus minkä oon koskaan kirjoittanut xp Joten toivottavasti tykkäätte ees jotenkin ;3

Will you marry me?

Seison ulko oveen edessä ja tuijottelen ruskeaa ovea kärttyisen näköisenä. ”Mä tulen kolmen minuutin päästä.” Oli sanonut Mikko noin tunti sitten puhelimessa. Se kalareissu taisi sittenkin vähän venyä pitkään.  Kuulen auton saapuvan pihaan ja kamalaa töminää ja huutamista kuuluu ulkoa. Nyt se saa kyllä turpaan jos se humalassa kehtaakin astua sisälle tähän taloon. Pari oven koputusta ja sitten avainten kilinää toiselta puolelta. Pian ovi aukeaa ja Mikko seisoo ovelle hölmösti hymyillen. Hölmön hymyn seassa on myös kamala viinan ja tupakan löyhkä. ”Mitä mä olen sanonut sulle juomisesta!” Huudan ja astun pari askelta kauemmaksi ja katselen miestä joka kävelee peremmälle taloon sulkien oven perässään. ”Mä otin vaan pari.” Toinen nauraa ja tumppaa tupakan kengänpohjaansa ja heittää sen maahan. ”Älä tee noin!” Karjaisen ja kävelen olohuoneeseen. Mikkko tömistelee perässä ja tartuu kädestäni kiinni. ”Kulta älä nyt.” Mies kuiskaa ja vetaisee kehomme yhteen. Tönäisten itseni vapaaksi ja osoitan sohvaa. ”Sä nukut tämän yön tuossa.” Tiuskaisen ja painun sitten yläkertaan. Vihaan sitä kun Mikko juo. Se on aina huutoa ja minä en itse saa kavereiden kanssa juoda mutta mieheni kyllä saa. En ymmärrä. Pitäskö hommota itselle nainen?  Painan pääni sitä tyynyä vasten ja jään tuijottamaan kattoa. En mä saa unta. Tiedän sen etten saa unta. Kuulen alakerrasta ryminää ja joku astelee sitten suihkuun. Tietenkin se onMikko. En vain jaksa välittää. Olen niin suunnattoman vihainen.

Raottelen silmiäni kun kuulen alakerrasta lujan rysähdyksen. Usen seisomaan saman tien ja vedän aamutakin päälleni. Jumalauta vieläkö se siellä ryyppää? ”Jos sä siellä oot taas humalassa niin saat lähtä!” Karjun ja lähden kävelemään portaita alas. Pysähdyn portaikon puoleenväliin ja jään tuijottamaan lattiaa. Ruusun terälehtiä? Annan katseeni laajentua vähän ja huomaan sitten kynttilöitä pitkin portaikkoa ja alakertaa. Kävelen portaat hiljaisesti alas ja katselen ympärilleni lumoutunut katse kasvoillani. Mikko seisoo keittiössä hymyillen. Kävelen toisen eteen ja katselen miestä kyyneleet silmissä. ”Mitä tää on?” Kysyn hiljaa ja puraisen huultani etten alkaisi vollottamaan. En ole koskaan nähnyt mitään näin kaunista. Mies hymyilee minulle ja tarttuu sitten kädestäni kiinni. Vastaan toisen hymyyn ja sydämeni meinaa vetää voltin kun toinen polvistuu sitten eteeni. ”Jessica.” Toinen sanoo hiljaa ja katsoo mua hymyillen. ”Mä rakastan sua yli kaiken. Sä olet mun elämäni valo.  Oot syy siihen miksi mä herään aina aamuisin.  Sä olet täydellinen.” Mikko sanoo ja hymyilee edelleen katsellen silmiäni. ”Kulta voisin poimia sulle kuun taivaalta mutta tähdet on jo sun silmissäs.” Mikko kuiskaa ja suukottaa käsiäni. Toinen kaivaa sitten taskustaan pienen rasian ja avaa sen.  En ole koskaan ennen nähnyt niin kaunista sormusta. Viha oli kadonnut sisältäni ihan kokonaan. En edes muista mitä pari tuntia sitten tapahtui. Silmiäni alkaa kirvellä kun kyynel tipahtaa poskelleni. ”Jessica… Tuletko sä mun vaimokseni?” Mikko kysyy jolloin purskahdan itkuun ja nyökyttelen hullun lailla päätäni. Miehen silmät myös kostuvan ja toinen laittaa sormuksen sitten sormeeni ja nousee korkuudelleni ja pian tunnen pehmeiden huulien painautuvan omilleni.  Vastaan suudelmaan ja koitan estää kyyneleitäni. Elämässä on sittenkin onnellisia loppuja. 

Nawww... Ne oli nii söpöjä ;c

- Salla - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti